tisdag 13 september 2011

Rest-mat!

Jag måååååste bara tipsa lite. Ni vet fiskbiffarna med den ljuuuuvligt goda citronsåsen jag gjorde från Middagskorgen igår? Well. Det blev lite sås och biffar kvar så jag fixade ihop dagens lunch av resterna. Jag kokade lite bandspagetti och blandade ner resterna från igår det vill säga färsk spenat, citronsås och toppade med fiskbiffarna och lite solroskärnor (inte från igår dock). Ameeeen oj så gott!! Bästa rest-maten ever!

Så tips, tips!!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

White sa...

Måste bara säga vad jag tycker. Denna bloggen är en jättebra, suverän, påhittig, inspirationsrik, kul och mycket mer superlativ än jag kommer på i denna stund. En sak i sammanhanget bara. Lägg inte ner för mycket energi på facebook. När du nu har lanserat denna bloggen till någonting som kan/kommer att bli bättre och bättre, så behåll engagemanget här. Vet att det är många som kommer att följa genom facebook, även jag är med där. Vissa stora intressenter i inredningsvärlden är på gång att se över heminredningsbloggarna och där vet jag att du ligger bra till så fortsätt i den andan du gör så kommer de att höra av sig./kram/