fredag 5 februari 2010

Halsfluss!







Idag har jag tillbringat två och en halv timme (ungefär lika många timmar som jag fått sömn i natt) på Vårdcentralen för att få beskedet; "Sorry, halsfluss!". Det behöver jag som ett hål i huvudet nu!!! Som grädde på moset så har jag någon släng av influensa oxå!

Jag har inte tid att vara sjuk!! Jag skulle "tenta av" ett paper idag (som jag suttit och pluggat till) och dessutom skulle jag åkt hit och tagit nya bilder. Framför allt vill jag har ork att t a hand om Bebis eftersom han fortfarande är sjuk. Men icke!!

Men det är ju skönt att det är härlig fredag idag och att det är Melodifestival imorgon. Alltid något!!!

Kram från sjukstugan!

// Inredningsfrun

Pssssssssst........ Idag bjuder jag på lite bilder från Pottery Barn!! Alla bilder är tagna därifrån!

6 kommentarer :

Annika sa...

Krya på dig!!! Har skrattat gott åt "historien" med IKEA-bebisen. Var just på IKEA idag och berättade för min gravida dotter om deras nya "produkt". Ha en härlig helg trots allt. Hälsning från en blivande mormor!

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åh vad tråkigt!
Min man hade halsfluss två gånger förra året. Han var riktigt dålig, kunde inte äta knappt inte dricka eller ens svälja sin saliv för det gjorde ont och han var så igensvullen i halsen...
Så ta det lugnt och vila ut dig ordentligt så det inte blir värre!! Måste vara jobbigt med en liten sjukling att ta hand om samidigt..

Superfina bilder du bjuder på idag!

Varma -krya på dig- kramar,
Linda

Home No.1 sa...

Hej!
Usch vad jobbigt men krya på dig!!!
Kram Annica.

Anonym sa...

Stackare! Hoppas att din inredningsnörd tar hand om er. Vilken otur du har. Vila dig ordentligt i helgen. Fina bilder du bjuder på idag. Kram Magda ?)

Anonym sa...

Krya på dig & bebis!!!

Kramar från andra sidan sundet

Camilla sa...

Stackare! Krya på er! Kramar Camilla