lördag 13 februari 2010

Kina och bio!






I morse ringde mina päron och frågade om de inte kunde få ha Bebis över natten. Det var "såååååå lääänge sedan" som min mor så betonat uttryckte det.

Så snart ska Bebis, med tillbehör, packas in i bilen och skjutsas till mormor och morfar. Maken och jag ska skjutsa oss själva till Kina-restaurangen och sedan till bion. Å det var inte igår vill jag lova!!! Så mysigt!!!!

Idag bjuder jag Er på lite härliga sommarblommor! Känns som att man kan behöva få sig en lite dos av sommaren idag, när snön yr och viner!!!

En härlig lördag önskar jag Er, kära bloggläsare!!!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Anonym sa...

Åhh så härligt med lite sommarblommor, just för tillfället känns det som att det är väldigt långt borta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Jag vill mest bara säga att din blogg är underbar, jag följer den varje dag och får alltid bra tips från dina inlägg!

Ha en trevlig helg, kram Johanna

Rosor och ruiner sa...

Vilka underbara Päron du har!! En riktig "Allahjärtanspresent" !

Moa sa...

Så mysigt!! Vad bra med egna insiativ av mormor och morfar ibland är man så inne i vardagen att man glömmer att hitta på mysiga saker tillsammans!!

Kram Moa