tisdag 23 februari 2010

Snö ute, men vår inne!



Idag har det varit underbart vinterväder ute! Solen tittade till och med fram ett par minuter idag å det är man ju inte bortskämd med! Härligt!!

Trots meterhög snö ute så gör sig våren sig påmind i form av små krokusar och pärlhyacinter inne hos oss. Ljuvligt!!!

En fortsatt trevlig tisdag önskar jag alla Er söta, goa bloggläsare!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Idag skänker jag en tanke till alla Er som förlorat någon i er närhet!! En extra kram till alla Er!!

4 kommentarer :

www.livskraftcoaching.se sa...

Hej!
Vilken härlig och inspirerande blogg du har! Även om coaching och personlig utveckling både är min profession och passion så är också inredning ett jättestort intresse. Dessutom kul med lokal förankring här i länet.
Ha det gott!
Marie Sandgren

Linn sa...

Vart har du köpt den fina taklampan?

Karolina sa...

Hej!
Vilka underbart härliga vårbilder!
Jag är en trogen läsare från Borås (som också är totalt dränkt i snö). Tycker att ert hus och inredning är fantastiskt vackert och inspirerande. Vad har ni valt för färg på de grå knutarna?
Ha det gott!
Karolina

Millan sa...

åh, så fina vårblommor...jag har letat ett bra tag efter pärlhyacinter, men inte lyckats få tag i några...Blir nog tvungen att bege mig till stan om jag ska lyckas få några, verkar det som...