fredag 19 februari 2010

Men SNÄLLA nå´n då!!



Idag har jag sprungit runt och småsjungit. Ja, ni vet så där "jag-tror-att-jag-står-i-dusch-å-trudiluttar-lite-av-varje-som-att-jag-vore-den-enda-människan-i-rummet"-sjungit. Å ibland är man ju bara på sådant trudilutt-humör!!!

Kanske är det den stundade födelsedagen som snart är här, kanske är det för att det är fredag, kanske är det för att känner mig som en fnittrig tonåring just nu. Men det kan ju oxå vara för att statistikmätaren idag trippade förbi 50 000 unika besökare!! Men snälla nå´n då!! Att Ni redan blivit så många!!! Helt fantastiskt!!!

Detta ska jag ta mig tusan fira med en semla eller två!!

KRAM på er alla goa bloggläsare!!

// Inredningsfrun å sprudlande glad :D

2 kommentarer :

Nettskie sa...

Åh,vad roligt! Helt klart värt att fira med en semla... eller fem ;). Jag hoppas att ni får en mysig helg!

Nylyckan sa...

Hej! Vilken fin blogg och vilket underbart hem du har. Kul att jag hittade hit. Jag sökte på vit soffa med kryss för jag hade sett en i en inredningsaffär och så hade du en precis som jag vill ha i mitt kök. Försöker nu övertala min man, får vis dina fina bilder så kanske han smälter. Jag lägger gärna till dig på min blogglista om jag får?.Kram Åsa