fredag 18 mars 2011

40 veckor av både det ena å det andra!








Idag går vi in i graviditets-vecka 40 - mysigt!

40 veckor av lycka. 40 veckor av förväntan. 40 veckor av nyfikenhet. 40 veckor av kärlek. 40 veckor av "diverse-graviditetsåkommor-och-hormonsvägningar-som-min-käre-make-har-tyckt-varit-"eh-mummel-mummel-jättecharmiga"-men-som-jag-aaaaaabsolut-inte-tycker-att-jag-har-haft. 40 veckor av "ja-det-kan-ju-inte-bli-värre-än-sist"-tankar kring förlossningen. 40 veckor och 16 kg kärlek senare, kan jag bara konstatera att jag skulle kunna vara gravid jämt.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Fler bilder från vardagsrummet från övervåningen bjuder jag på så här på fredagskvällen. Håll tillgodo!

6 kommentarer :

Unknown sa...

Ett så fint rum du har :)

Ha en skön kväll
Kram Maria

Orginella sa...

SÅÅÅÅÅÅ fint ni har det!
Trevlig helg!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Härligt att vara i vecka 40. Dit har jag aldrig kommit själv :) min första son kom 3 v. för tidigt och min andra 1 v. för tidigt. Men... den som väntar på nå´t gott väntar aldrig för länge...
Meningen med livet=Barnen! Så är det bara.
Du/Ni har ett fantastiskt fint hem:)
Ha en skön kväll.
Kram
Jessica

*Veilchengarten* sa...

Sosososososososo beautiful!
Hugs Juliane

Hem och Lycka sa...

Åå, inte långt kvar, eller rättare sagt närsom nu! Spännande!

Filippa fyller 6 veckor idag, tiden går fort verkligen.

kram Mia

Johanna sa...

Jag älskar din lampa som hänger över soffbordet!! Ursnygg!

v 40!! Snart smäller det!

Kram Johanna