onsdag 16 mars 2011

Lika envis som jag!




Snön här på the Island är ta mig tusan precis lika envis som jag. Den vill liksom aldrig ge med sig känns det som. Vi har fortfarande hur mycket som helst kvar i både trädgården och på altanen och nu har vi kommit in i mitten av mars. Smält, smält, smält lilla snön så att preggot kan ut och fixa å dona!

Härom dagen fick jag ett gäng med fröer från en god vän som tyckte att de passade mig. "Det är bara till att kasta ner i jorden och så visp så blommar det!". Å det passar mig som handen i handsken att bara "kasta i jorden" utan en massa krångel :). Kanske är dessa blomfröer något för våra pallkragar som aldrig kom på plats förra sommaren. Det får bli årets första trädgårdsprojekt, tror jag minsann.

Idag är det redan lill-lördag. Det måste vi ju fira!

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Njut Av Livets Goda Ting sa...

God morgon.
Vilka härliga bilder, fröpåsar med sommarblommor :) Tänk va underbart när den tiden kommer, när det blommar...
Vilken underbar blogg du har, otroligt fina och inspirerande bilder.
Ha en underbar onsdag.
Kram
Jessica

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Härliga fröpåsar! :) Önskar dig en bra dag och exakt lillördagen måste ju firas på nått vis. :) Kram