tisdag 22 mars 2011

När suget sätter in.....



.... så räcker det med en tesked av detta ljuuuvligt lena jordnötssmör så är man på banan igen. Vi har alltid en burk stående i kylen här hemma och den är lika god att använda till kakor och bakverk som att bara skjutsa rakt in i munnen.

Å när man sitter och pluggar, pluggar, pluggar så blir man alltid sugen på något gott. Eller ja, inte bara när man pluggar kanske :).... eller vad säger Ni?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Å så ska jag tillägga att detta jordnötssmöret är helt utan tillsatser och innehåller 99,3 % jordnötter och 0,7 % salt. That´s it! ekologiskt desstutom. Bra va :)!

7 kommentarer :

Millan sa...

Hej Marika!
Har du sett att du är med i dagens Ölandsblad, det är dina elever som har skrivit om dig!!!

Kram Millan

Nina sa...

Mmmmm...låter som det skulle passa mig vid flera olika tillfällen ;D

Åsa sa...

Hej
Nyfiken på vad du har för kamera. Du tar ju SÅ HIMLA fina bilder! Tom en kladdig burk får du fin! Skarp och fin med oskärpa i bakgrunden..

Mvh
Åsa

Änglarna finns sa...

Så fina foton du har från ditt hem i tidigare inlägg! Spännande väntan, att se...som du säger...vad som tittar ut.
Ha en fortsatt härlig tisdag!
Kram Annika

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Första gången jag tittar in hos dig
åh oj så fint det var här
och alla vackra bilder!

Ha en fin kväll
kram Tina

Ann-Louise sa...

Nej tack. Våga vägra jordnötssmör :))

underbaraclara sa...

Haha, känner jag igen. Jag ska berätta att jag och min man vid ett tillfälle åt upp en hel sådan där burk. PÅ EN GÅNG!

DU tar fantastiska bilder, ska jag säga också :D