torsdag 24 mars 2011

TACK mammsen!






Nu har äntligen en mina absoluta favoritblommor börjat pluppa upp runt om i blomsterbutikerna - den australienska violen. Liten och ljuvligt ljuslila! I love!

Blommorna fick jag av min käre mor som säkert ville ge sin dotter en "bra-jobbat-i-plugget"-blomma. Men det kan lika väl varit en "se-nu-för-tusan-till-att-klämma-ut-en-bebis-snart-så-mormor-slipper-gå-och-vara-nervös-varenda-gång-du-inte-svarar-i-telefonen"-blomma. Men vad vet jag. Vackra är de iallafall, så TACK mammsen!

Nu är det dax för lite choklad och fotmassage.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst...... By the way så gick examinationen kanon idag - sköööönt!

6 kommentarer :

LyckligaPraliner sa...

Och man gör ju som mamma säger ! :)) Fast tidigast imorgon var det visst :)

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Det var gulligt gjort av din mamma! :) Hoppas du har haft en skön kväll. Sov så gott. Kram

Anonym sa...

ÄNTLIGEN har jag hittat din blogg , vet vem din mamma är och varje gång vi ser henne så säger alla.. Åhh har ni varit inne på hennes dotters blogg ???.... Den är helt underbar ! Hmm så nu har jag letat två dagar och äntligen . Underbart fint hem... Du får bli en app på min iphone så man kan hoppa in här och uppdatera sig varje dag :)

Karna sa...

Åhhhh så nydelige, og sååå fine bilder du tar også...fantastisk flott...våren er her endelig, og jeg nyter denne årstiden...

Hvis du sender meg adressen din, kan jeg sende deg en lenke med vimpler....så kan vi prise våren sammen...he,he....

post@bjoroey.no


Ha en fin helg!

Anonym sa...

Vilken underbar blogg du har! Har börjat följa dig sedan du var med i halv åtta hos mig. Nu är bloggen ett måste att läsa varje dag!=) Hoppas "lill bebis" bestämmer sig för att se dagen snart. Lycka till! Supersöta blommor förresten!

Kramar Theresé

Annika sa...

Underbara blommor! Våren är här!
Brukar inte du uppdatera tidigt på morgonen? Har du månne åkt in? Tittar in snart igen ;-).
Kram Annika