onsdag 2 mars 2011

Fru Mårbacka, välkommen!






Idag när jag kom tillbaka till praktiken (efter en veckas sportlov plus två sjukdagar), möttes jag av ett klunga med goa kids som ropade mitt namn med höga röster tvärs över hela skolgården. Å vips så var jag fylld av huuuur mycket energi som helst. Härlig känsla att vara saknad :)! Nu har jag lovat dem dyrt och heligt att jag inte ska bli sjuk igen och missa fler dagar. Ingen skriver under på det mer än jag!!!

" Imorgon är ingen vanlig dag för det är"....... torsdag!?! :)

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst........ Små näpna vita Mårbacka-pelargoner står nu och välkomnar inne i vardagsrummet. De bara väntar på att solen ska titta fram så att de kan växa sig stora och vackra.

7 kommentarer :

Anonym sa...

Grattis till oss i morgon!!! Älskar också att fylla år!!!! =)
Underbara mårbacka, längtar tills dom står i mina fönster också! Ha en härlig dag imorgon! // Annie

Änglarna finns sa...

Vilket härligt mottagande du fick!
Bär jag såg dina underbara foton på Mårbacka pelargonen..kom jag på..opps jag har en rosa i källaren. Förmodligen dags att ta fram den och plantera om. Fnissar lite...jag har precis likadana lampfötter som dej!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Annika

En sprucken Rosa tekopp sa...

Vilken fin blogg :) kikade runt å så hittade jag hit.. Visst är dom så fina vita mårbacka.. Ljuvliga! Ha en bra kväll. Kram Tilda

VitaVardagen sa...

Finfina bilder! Ja vad är det nu för dag imorgon? Jag var och köpte något idag som slogs in i vackert papper och snöre... undra vem som ska ha det. Den som är snäll får se :) Kram Johanna

Emma sa...

Underbar blogg du har! : - ) Vilken inspiration man får då man kikar in här. Tack så mycket!

Här är också en som går höggravid & väntar ett litet knyte ; - ) 17mars är de sagt för oss! Å spännande.
Lycka till!

KRAMIS
//Emma

Anonym sa...

Grattis Marika i förskott!!! Hoppas att du får en härlig dag. Lite sol, tårta och många paket. =) Så fint med pelargoner igen ger en vink om våren o sommaren. Kram Magda =)

Anonym sa...

Stort grattis på din födelsedag!!! Din blogg är underbar, läser den varje dag! Kramar Jessica