fredag 4 mars 2011

Hur jag vet att mina vänner känner mig!




Igår blev jag uppvaktad av mina fina vänner från studiegruppen. Att ens vänner verkligen är ens vänner känner man ju ända in i hjärterot, men hur vet an att de verkligen känner en?!? På hur de slår in paketen skulle jag ju bestämt hävda :)!

Alla som känner mig, vet att jag gillar utsidan av paketen lika mycket som insidan! Ett vackert snöre eller band, handgjort kort eller levande blommor som dekoration till paketet och jag sitter som ett barn på julafton med världen största leende på läpparna. Bokstavligen.

Så ha aldrig ångest över vad du ska hitta på i present till mig (I´m easy), se bara till att utsidan är vacker :D!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

BLONDETTY sa...

Åh raraste fina goa snygga fina du, vi skulle ju gratta dig igår men dagen bara flög förbi. Ett stort grattis till dig söta!

Många kramar från
BLONDETTYSARNA!

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Håller fullständigt med dig att utsidan på paketen är minst lika viktiga. Jag lägger alltid ner tid och engagemang att funderar på vilket papper, snöre, hur jag ska sätt snöret, vilket kort/etikett som passar den personen jag ska ge paketet till. Till julklapparna så följer det oftast med ett rim. :))

Du fick jättefina paket! :))

Anonym sa...

Hejsan där på Öland ! :)

Nu blev en Smålandsbor hur glad som helst när hon hittade din blogg. :) (jag)

Jag har nämligen precis exakt samma stil som dig ,planerar att bygga hus om något år- och får då se att ert fina hus är ungefär ett sånt vi vil ha. så det är så himla kul & se och även få lite inpiration :)

Det som gör din blogg så unik & "det där lilla extra" är att du är grym på att ta bilder. Riktigt kul att se, för det är många bloggare som inte vet vad en kamera är och det blir liksom inte kul att läsa en sådan blogg.

Ser också att du uppdaterar din blogg mycket ofta, även det är jättebra :) tycker jag :)

Din blogg kommer jag följa varje dag hedanefter.

Du är en förebild (med inredning m.m)
& inte bara det utan du ser även ut som en Prinsessa, det glimrar om dig.. :)

Ha e dundersuper trevlig helg ! :)

/ Emilia