lördag 19 mars 2011

Från flärd till tärd!


Rund och glad och lite lagom
hög-gravid-svullen överallt.
Idag har jag vandrat (läs vaggat) runt, i vad som faktiskt kunde varit en gardin som virats runt min runda lekamen, mellan olika bröllopsmontrar. Håret har piffats och fejjan har spacklats. Vackra blommor i både händer och hår har jag också haft. Trevligt!

Nu är jag dock som en urlakad disktrasa i kroppen och ryggen protesterar efter fyra timmar av upprätt tillstånd. Så det har bokstavligen gått från bröllopsflärd till enbart tärd idag. Men det var det värt, för dagen har varit allt bra härlig :)!

En mysig lördagskväll önskar jag er, goa bloggläsare.

KRAM

// Inredningsfrun

15 kommentarer :

Anonym sa...

Jag tycker du är helt enkelt underbar! Du bjuder på dig själv, ditt vackra hem,grymma bilder varje dag! Din blogg har blivit ett måste! Massor av lycka till bebis!
Kram "Nilla"

Ljusa vardag sa...

Du är jättefin som höggravid! Ha en fin kväll. Mvh Anna

Ann-Louise sa...

Mycket tjusigt! :)

blenda sa...

Hur fin som helst!
Lycka till med bebisen.
Kram

Anonym sa...

VACKRA DUUU! Jag håller med du bjussar verkligen på dig själv ,tänk att ha en vän som du! kram

Barfotaflickan sa...

Du ser jättefin ut :-) Men förstår definitivt att du är trött, med all rätt!!
Njut av den kommande härliga söndagen imorgon!!
/Anna

Gult Är Fult sa...

Jag tycker du var en jättefin brud, Marika!
Man har verkligen en speciell lyster som gravid, dock känner man sig ju kanske inte så när man själv är gravid.

matilda sa...

då är så vacker och så underbart att läsa din blogg tusen tack och hoppas vi får se ett litet knyte snart dvs. efter dina studier är klara kram

Photo by Maria sa...

Snygg även i en gardin ;-)

Hoppas du kunnat vila ryggen nu och att du får en bra söndag..

Kram Mia

Annika sa...

Spännande uppdrag och du är så vacker!
Kram Annika

Anonym sa...

Ljuvligt!
Vilket passande namn på din blogg och dej!
Fantastiska bilder... Hit kommer jag att återvända och inspireras.
Tack!
Lycka till!
Kia

BLONDETTY sa...

Du är ju helt strålande vacker!

Hoppas du får softa lite i solen idag och ladda upp för den stora dagen! Vi längtar efter lillbebis!

Var rädd om dig raring!

Kram
BLONDETTY

bezsuzsa sa...

Hej Marika, du är so vacker och gardinen var en blixtrande idé.Dit har, blommor jättefint!
Massor av lycka till bebis!

Kram
Hemfeminin

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Supersnygg!! Vilken utstrålning du har! :)) Kram

Maria sa...

Du är så himla fin i din klänning!
Att få vara gravid, och må bra, är en underbart:)
Ta hand om er!
Kram Maria