måndag 21 mars 2011

Nu när jag ändå är på bra humör.....


.... så kan jag ju bjuda på lite very-preggo-indeed-bilder på en 40 veckors Inredningsfrun. Nu är jag precis som kexchoklad - rund å glaaa´ :)!

Jag har ju hunnit med ett besök hos barnmorskan idag också och allt var bra både med mig och bebisen - skönt. Barnmorskan tror inte att jag kommer att komma på nästa veckas inbokade tid. Men vi får väl se. Efter fredagens sista (NÅÅÅGONSIN på lärarutbildningen) examination så är det fritt fram för bebisen att titta ut (för det är ju så det gör när de kommer till världen de små liven, bara tittar ut. Lite peakabooo-och-titt-ut-i-bara-farten liksom... hmm.. yeah right). Ska bli spännande att se när det blir.

Nu ska jag lägga mig i horisontellt läge och klappa magen go natt.

KRAM på er!

// Inredningsfrun

8 kommentarer :

Ann-Louise sa...

Hej! Vad underbart att ha en sån mage att klappa på! :) Visst har jag en mage att klappa på men den är bara rund av annat, mindre roliga saker :))
www.lyckligapraliner.blogspot.com

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Snart har du det lilla knytet i din famn. :)) Stort grattis till vinsten på Ikea och att få bilderna på hemmet i butiken, inte illa. :)) Vilka underbara glasskålar du visade i förra inlägget. :) Ha det så gott. Kram

Stina sa...

Härlig mage. Fina kort.:-) Kram Stina

Vackra Vita Ting sa...

Vad roligt med vinsten på ikea! Stort Grattis! Och spännande med lille bebisen som snart tittar ut:)
Kram Paula

Mys och hemtrevnad sa...

vilken underbAR MAGE du hAR NU....avundsjuk för i min finns bara tårta...lycka till med allt!! Kramis semlan

Anonym sa...

Hejsan, tack för din fina blogg, jag läser den regelbundet(har ingen egen) och inspireras. Trots att vi inte känner varandra blir jag både pigg och glad av dina inlägg :D Lycka till med förlossningen och den nya tiden framför dig. Kram /Therese

Hille sa...

Fina magen!! Lycka till nu!!!

Maria sa...

Hejsan! Tittar in varje dag för att se hur du mår! Så spännande med din mage, och Du verkar så himla rar!
Kramar till dig och familjen:)
Maria