fredag 11 mars 2011

Va, va, va!!!




Va!!! Är det redan fredag idag?!?! Var tog denna veckan vägen? Det sägs ju att tiden flyger när man har roligt och lite lagom smårolig har ju veckan varit. Men inte sååååå rolig att det känns som att den knappt han börja innan den ens vara slut. Hmmm.... inget att grubbla vidare på utan det är ju bara till att gilla läget. Å det göööör jag verkligen, för fredag är ju bästa dagen på hela veckan. Eller vad säger Ni, goa bloggläsare?

Idag blir det till att säga bye, bye till mina ljuvliga andra-gluttare och än en gång konstaterar jag (som alltid när jag varit ute på praktik) att jag hamnat helt rätt i mitt yrkesval. Härlig känsla!

Hoppas att solen lyser på er där ute i vårt avlånga land denna härliga fredag. Här på the Island har tydligen hösten bestämt sig för att komma tillbaka. Tjibi!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Igår invigde vi den härliga gratängformen från Gerbera (som helt riktigt finns i en uppsjö av härliga färger) som jag fick i födesledagspresent av min käre mor och far. Det blev en hederlig och klassisk lasange - mumma!

6 kommentarer :

Det vita dårhuset sa...

Vill haaaaaa! Älskar gerbera formarna!! Ha en underbar fredag**

Kram Erika

theres sa...

Det värmer i hela själen när jag läser din blogg och hur du trivs med ditt yrkesval. dina framtida elever och föräldrar kommer att få en toppen lärare. Det borde finnas många många flera som dig. Tack för att du är du coh att just du skall forma våran framtid genom våra älskade barn. synd bara att du inte är i uddevalla. *ler*

Kristin sa...

Hej du, och lycka till nu på slutspurten. Igår blev jag moster igen, du och min syster har ju nästan följts åt när det gäller graviditeterna. Hon fick en liten tjej. I helgen ska jag och M (min dotter) packa in hennes nappar och skicka till nya dottern... vad gör man inte för att hitta på sätt att sluta med denna "propp"! Sedan blir det leksaksinhandling som kompensation och morot för det stora beslutet... ;-)

Ha det nu bra och ladda inför upploppet!!!!

kram Kristin

Anonym sa...

Hej svejs!
Ja, fredag är den bästa dagen på hela veckan. Gissa vad jag ska göra idag? Jooo, din jordnötskaka. Ska börja baka lite i förväg inför min stora dag som snart är här. Jag längtar lika mycket som du. Visst har vi lite extra barnasinne kvar? :D
Önskar dig en riktigt skön helg.
Kramar Lena

Lotta sa...

Hej hopp! Måste bara tipsa dig om fina grejer i porslin som jag nyligen "upptäckt". Beställde nyss bl.a. denna! Kanske lite mycket färg för din smak, men jag tror du gillar dessa ändå!
http://hillhouse.shop.textalk.se/pip-studio-kannor/pip-studio-kanna-shabby-chic-rosa.html

Livet på landet sa...

Håller absolut med du, fredagen ÄR den bästaste dagen på hela veckan..allra helst när man har ledig helg som jag har nu!

Hoppas du får en riktig toppenhelg:)