fredag 18 mars 2011

Tji fick vi!






Idag vaknade vi till ett vitt vinterlandskap här på the Island. Å jag som trodde att nu, NU är minsann våren gång. Men tji fick vi! Årets första små penséer (som står ute på trappen) ligger nu under ett täcke med snö och undrar säkert vad tusan det är som händer. Å vem gör inte det?? Men vädrets makter rår vi ju inte på, så ingen mer energi vigs åt att beklaga sig över vädret. Det är ju trots allt fredag - tjohooooooooooooo!!

Nu ska jag in till biblan och hämta terminens sista beställa bok (ja, jag är fortfarande säker på att jag kommer att hinna klart kursen innan bebisen kommer). Å nu till helgen blir det både bröllopsvisning, kalas och en massa pluggande för min del. Ja, som ni förstår så hinns det alltså inte med något barnafödande denna helgen heller ;).

En härlig och framför allt snö-fri fredag önskar jag Er!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssss..... Konservburkarna står nu prydligt på rad, i en liten trälåda med handtag, i vardagsrummet på övervåningen. Snö ute, men vår inne!

3 kommentarer :

Sandra sa...

Blev inte heller glad av att se att vintern kommit tillbaka idag, men det ska nog inte bli lÅngvarigt. Snart är våren här:) jag förstår inte hur du kan ha så fint överallt. Du har så mkt fina saker och varje liten sak gör sig verkligen så bra där den står:)
Trevlig helg till dig och ta det lugnt. Kram Sandra

Unknown sa...

Hihi... låter som en fullspäckad helg. Hoppas du hinner klart kursen nu.
Kram Maria

Anna sa...

Du har en mycket snygg blogg.
Såg dig i kalmar posten för någon vecka sedan.
Jag kommer garanterat kolla in flera gånger.
Ha en trevlig helg.
Mvh Anna