söndag 27 mars 2011

Ja, det var sannerligen tur att det vara mörkt!!




Nu är jag äntligen KLAAAAAAAAAAR med sista inlämningsuppgiften till skolan (Å en hel dag tillgodo dessutom eftersom deadline är imorgon). Tjohoooooooooo!!! Alltså inga mer skolböcker, inget mer pluggande, inga fler examinationer, inga fler inlämningsuppgifter bara tid till precis allting annat. Ljuvligt! Kan knappt fatta det! Så nu får bebben titta ut precis när han vill :).

Min lilla löprunda runt huset igår (vad tänkte jag på egentligen) satte verkligen sina spår. Uj, uj, uj så stel jag har varit i kroppen idag. Jag undrar just hur det såg ut när jag kom springandes..... nåja... lunkandes som den 41-veckors-gravida-kvinna jag är. Som någon så snällt uttryckte det; "Vilken syn!!". Ja, det var nog sannerligen tur att det vara mörkt ute, för det kan det varit någon vacker syn inte :)...... ha ha ha ha.....

En härlig söndagskväll önskar jag er, goa bloggläsare.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Idag vitamin-boostar jag mig med mumsig smoothie (på banan, hallon, blåbär, kiwi och apelsin) - mumma!

8 kommentarer :

Anonym sa...

Åh, stort Grattis!!! Följer din blogg och blir så inspirerad (av din inredning;))
Lycka till när bebisen vill titta ut!!!

LyckligaPraliner sa...

Grattis grattis!!

Änglarna finns sa...

Grattis...måste vara skönt att det är klart!
Vitaminerna ser jättegoda ut!!!
Ha en fortsatt underbar söndag!
Kram Annika

Anonym sa...

Grattis till dig Marika!
Nu är du värd att få ta det lugnt, vad det nu innebär för dig. Men skönt att inte behöva läsa skollitteratur längre. Kanske att sitta med en självvald bok eller tidning. Samt mumsa på nåt gott ;-)
Kramar Lena

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Gott med smoothies! Bra att ladda nu i fall att det dra igång. Inatt blev jag faster till en lite sötis. :) Skönt för dig att du hann bli klar med inlämningsuppgifterna. :)) Ha det så gott. Kram

I det enkla bor det Vackra sa...

Ååh hela 41veckor redan. :) snart så kommer bebisen gu vad mysigt för er!
Men du måste ju allt visa sista preggo bilder på dig för du är nog en av dom vackraste som gravid! Hihi..

& du... Tusen tack för en underbar blogg & tack Goa du, du verkar verkligen vara en jätte härlig människa. Mera såna härliga människor som dig behövs ute i denna värd! :)


Stort lycka till nu med allt!
/ annsofie

Camilla sa...

Härliga bilder du bjuder på Marika! Ett stort grattis till att du äntligen kan gå på mamma ledighet och bara njuta av allt det där av livets goda! Kramar Camilla

BLONDETTY sa...

Åh, så skönt att du hann klart innan bebis tittar ut!

Vad härligt det ser ut med vitamin-boostningen! Underbara färger!

Var rädd om dig nu goa, rara, snygga du!

Kram
BLONDETTY