söndag 6 mars 2011

Om återvinning!




Å vad hittade jag då på med mina gamla konservburkar som jag återvann (eller ja, stod och rafsade fram från soptunnan) härom veckan? Jo, tanken var egentligen att jag skulle plantera små Mårbacka-sticklingar i dem, men nu hade jag ingen jord till att göra det (när jag väl fick tummen ur idag), så det fick bli söta små mini-penséer istället. Funkar ju det också å dessutom så luktar de vår. Ljuvligt!

Konservburkarna, med blommor i, har jag ställt på en speciell plats. Men det visar jag en annan dag :)!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Unknown sa...

Fint det blev :)
Kram Maria

VillaKarlslund sa...

Jättefint!
Du får alltid liksom till det så det blir till nåt extra.

Hoppas du haft en fin söndag
Kram Tina

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Tänk va fint man kan göra med konservburkar. :) Tack för tipset. :)