torsdag 3 mars 2011

"För det är ingen vanlig dag......"





"För det är ingen vanlig daaaaaaag, för det är miiiiiiin födelsedaaaaaag! HURRA, HURRA, HURRA!!!" Tjohooooooooooooooo!!!

Med vacker sång (ja, han kan sjunga också min käre Inredningsnörd), en bricka fyllt med paket, tända ljus och ett stort fång med ljuvligt vackra blommor började denna härliga dag.

Idag ska jag bara gå runt och njuta!!

KRAM

// Inredningsfrun å födelsedagsbarn :D

Psssssssssst...... Idag bjuder jag på lite gott och blandat från vardagsrummet där nere. Håll tillgodo!

51 kommentarer :

Unknown sa...

Stort grattis på din födelsedag,hoppas du får en underbar dag.Härliga inspirations bilder du har// Carola :)
www.tolisinredning.blogspot.com

Anonym sa...

Grattis på din dag! Hoppas solen kommer fram här på öland och att du får många fina paket och blomster! Kram Emma, ( en fd. granne till dig....som nu också bor på ön i ett, i och för sig 100 år gammalt hus! )tack för inspiration!

Millan sa...

Stort GRATTIS till dagens födelsedagsbarn, hoppas din dag kommer bli jättebra!
Kram Millan

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!

Ett stort fång krispiga tulpaner skulle jag vilja ge dig på din dag, BARA DIN DAG I DAG.

Önskar Dig en en härlig och mysig dag.

"Förortsfrun"

Theresa sa...

Grattis grattis! :-) kram

Theresa sa...

Grattis Grattis! Kram

Anna F sa...

Passar på att vara den första som gratulerar på bloggen! Misstänker att du får många fina inrednings-paket... ha en fin dag och njuuuuuuuuut!

Grattis!

//Anna

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen!
Camilla

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Hipp Hipp Hurra för dig idag!! Äntligen är din dag här. :)) Ha en underbar dag! :)) Kram från mig

Anna sa...

Grattis grattis på din dag! En som följer din blogg näst intill dagligen =) Hoppas att du får en bra dag

Jenny i Skriketorp sa...

STORT grattis på din dag!! Ska också passa på att njuta lite för din skull, hoppas att solen visar sig hos er och förgyller din dag lite extra!!

Camilla sa...

Tjoho kära Marika och grattis på din dag! Se nu till att njuta ordentligt och jag hoppas du får många fina paket. Se till så den lille i magen inte tittar ut idag bara, så du får ha en egen dag i fortsättningen också;)
Kramar Camilla

Mys och hemtrevnad sa...

grattis på födelsedagen...kramis semlan

Jenny sa...

Stort grattis härliga du! Hoppas du får en fin födelsedag:) Kramar Jenny

Annika sa...

Grattis Marika på din födelsedag idag! Visst är det härligt att fylla år. Jag hoppas du blir uppvaktad till tusen i dag och att du njuter för fullt.

Älskar din blogg! Kram
Annika

Photo by Maria sa...

GRATTIS på DIN dag!!
Njut av dagen och njut av uppassning..

Kram Mia

Anna sa...

Grattis på din dag! :)

Anonym sa...

STORT GRATTIS!!!!

Ha en underbart fin dag - hoppas du är bättre från förkylningen!

Ellinor

Matilda sa...

STORT GRATTIS på födelsedagen. Jag vet att du kommer att göra det bästa av dagen... Jag har följt din blogg ett tag och tycker den är sååå bra. så nu när jag vågar mig fram och kommentera så passar jag även på att tacka för en riktigt bra blogg.... Skarattat många ggr åt dina härliga inlägg :-) Kram Matilda

Marianne sa...

Grattis Min Älskade Dotter på 31-årsdagen
jag vet från vem du ärvt detta att älska att fylla år!!!!
Så länge man kan, är frisk och orkar att på något sätt förgylla sin födelsedag skall man göra detta tycker jag med!!!
Ha en bra dag med dina knott i skolan och även i em och kväll med din familj
Vi ses ju på lördag!!!!
Kram Din Mor

Elvor sa...

Ett stort grattis på födelsedagen önskar jag Dig!!!!!!!!

Kramar

Anonym sa...

Nähä....vilken överraskning! Det visste vi verkligen inte om :/....

Anonym sa...

Ett stort Grattis till dig på din dag! Tack för att du förgyller vardagen med din trevliga blogg. Hälsningar Jennie.

Anonym sa...

Ett STORT Grattis på födelsedagen från en bloggläsare som har följt dej från starten!Hoppas att du får en underbar dag!tessan

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS till underbara dig!
Älskar din blogg och ditt hem. Är en stor inspirationskälla nu när vi äntligen hittat ett hus! Har så smått börjat renovera våra småkillars rum ( nyss 3 & senare i höst 2).
Tjuvkikar lite på W:s rum och hoppas få se mer av O:s så småningom.
Lycka till nu när det börjar närma sig!
Kram M

Zandra sa...

Grattis Grattis!!!!! /Zandra

Alice & Elvira sa...

Gillar din blogg! Bjuder alltid på så fina bilder och inspiration! :)

Stort grattis på din dag! :) Hoppas den blir underbar!

Kram Catarina

Anonym sa...

Ett jätte stort GRATTIS till dig på DIN dag, hoppas den blir helt underbar med massa uppvaktning och fina presenter:)

Kraaam//A

Anonym sa...

HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!
grattis på födelsedagen
många kramar till dej

// Zita

Rebeccas.se sa...

Grattis! :)

Anonym sa...

Stooort Grattis på din födelsedag!!! :)

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan Frun.
Äntligen é den här - din alldeles egna dag.
Många grattis kramar från mig!
Hurra, hurra, hurra till dig från Loo!

Therese sa...

GRATTIS och tack för en underbar blogg!

Levindas Värld sa...

Ja må DU leva å hipp hipp hurra!!!! Hoppas du får en mysig, härlig, glad och en tip-top dag tillsammans med nära och kära :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Vilka fina bilder!!

MVH/Vickan

Mitt livspussel sa...

Grattis på födelsedagen! Jag får säga som jag gör till barnen: Äntligen är det din tur! ;-)

Kram

Anonym sa...

GRATTIS kramar till dej!!! Ha en helt underbar födelsedag!! // Elisabeth

Livet på landet sa...

GRATTIS GRATTIS!
Hoppas du får en toppendag med massor av uppvaktning!

Anneli sa...

Ett stort GRATTIS på födelsedagen!
Alltid lika roligt titta in i din blog få en massa inspiration.

Kram ANneli

Johanna sa...

Grattis! :D

livet på myra sa...

Va härlig du är!
Grattis på din dag! Hoppas den varit fin!
Och du, klart du ska skriva vad du vill på din egen blogg! Att man bara orkar irritera sig...

Jessica

Anonym sa...

Grattis, grattis!!!!! Hoppas du har en helt underbar dag.
Cajsa

Kathy sa...

Grattis på din födelsedag.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Antar att du haft en underbar dag med sång, paket och god mat!
Kram Désirée

Jenny w sa...

Grattis på din dag! Fin artikel i kp idag:) tänkte på dig idag när jag var på topiary... En grå tekanna med vita prickar fr Green gate säljs för halva priset...skynda att fynda om du inte har en sådan;) kram Jenny w!

Anonym sa...

Stort grattis på din födelsedag. och tack för alla vackra bilder på ert underbara hem. mycke härlig blogg. kram Linda

Änglarna finns sa...

Grattis! Hoppas att du haft/har en underbar dag!
Fantastiska foton från ditt hem...såå snyggt!!
Kram Annika

White sa...

Grattis på Din födelsedag du glada Inredningsfru! Jag antar att du håller som mest på att fira just nu. Antagligen sitter du tillsammans med nära och kära och njuter av tillvaron samt äter en delikat måltid. Måltiden är nog uppdukad på bästa vita duken, bästa porslinet, god dryck samt med tända underbara stearinljus och färska blommor(köpta av din kära make) ståendes mitt på bordet. Hoppas ni har en trevlig afton och att din födelsedag blir till belåtenhet(vet att den började bra iaf) /Kram

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS på din stora dag. :-)
Hoppas din dag har varit bra och att kvällen bjuder på några överraskningar. Själv fyller jag i slutet av månaden, längtar, längtar, längtar.;-)
Stora grattiskramen/ Lena

Ljusa Rum sa...

Grattis till din födelsedag och till din fina blogg! Jag är så glad att jag hittade hit idag, vad fint du gör och skapar. Hoppas att du får en jätte fin födelsedag! Kram/Veronica

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis!

kram Mia