tisdag 29 mars 2011

Om att inte ha någon anledning!



Igår kom min käre Inredningsnörd hem med ett fång gula ljuvliga tulpaner till sin havande fru. "- Av ingen anledning alls", sa han. Å som så många gånger förr har jag ju hävdat, att den bästa anledningen av alla.

Men jag anar ugglor i mossen. Jag tror snarare att tulpanerna är en muta för att jag ska se till att snart klämma ut en liten son till honom typ NU. Hmmm......

Iallafall. Ingen bebis på gång och inte ens en liten, liten känning. Så nu vet ni.

KRAM

// Inrtedningsfrun å totalt värk-lös

5 kommentarer :

Änglarna finns sa...

Visst är det härligt..att få blommor sådär helt apropå!
Kram Annika

Sofia på Me and my home sa...

Vilken vacker mage!!! All lycka till när det blir dags! //Sofia

Maria sa...

Vilken rar man Du har! Han har ju rätt, måste det finnas en anledning för att få blommor?
Kramar till er alla i vårens tid:)
Maria

Barfotaflickan sa...

Ja, av blommor blir man lite extra lycklig :-)
Tycker din mage ser ut som ett stort leende!!! Härligt! Läste en artikeln i tidningen (Barometern) idag om att det berodde på i vilket län man bor i när man blir igångsatt. I Göteborg ex gick man tre veckor över tiden, hmm kan de inte bestämma sig så man vet ;-)
Rätt vad det är så är han här och då är det svårt att förstå att den lille killen legat i din mage!!!
Må så gott!!
Kram,
Anna

Linneskåpslycka sa...

Spontana buketter är alltid uppskattat.
Lycka till när det blir dax!( Det blir nog snart).
Tack för härliga bilder:)
Kram