måndag 14 mars 2011

Inredningsfrun draperad i spetsgardin?






Å så var det måndag igen - härligt!! Ny vecka, nya utmaningar!

På lördag har jag fått förfrågan om att medverka i en bröllopsvisning. Frågan är bara om det finns klänningar i min size som för tillfället är very-big-å-svullen-indeed?!? Men det måste väl finnas höggravida som gifter sig också, eller? De får väl drapera mig i en spetsgardin eller något annars. Vi får se om det går att lösa. Det vore iallafall lite lyxigt att få bli lite ompysslad och stylad nu när man känner sig allt annat än glammig. Fråga är bara om man avskräcker mer än inspirerar :)?!?

En härlig måndag önskar jag dig!!

KRAM

// Inredningsfrun

8 kommentarer :

Anna i Hallsberg sa...

Hej, kära du! Vill önska dig lycka till med förlossningen...för dagarna tickar iväg och snart är lillkotten ute ;) Kramis Anna i Hallsberg

Annika sa...

Very-big-å-svullen eller nyförlöst...fast då kanske det inte blir någon visning förstås. Återstår att se ;-).
Underbara bilder som vanligt! Må så gott denna härliga måndag önskar jag dig.
Annika

Anonym sa...

Självklart ska du va me! Snygg som aldrig förr och ett "udda" och roligt inslag i en vanlig visning. Det bjuder du på!

Ellinor

Unknown sa...

Roligt erbjudande :) Skönt och få bli extra ompysslad när man är höggravid.
Kram Maria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Oh va fint du/ni har det hemma. Man blir verkligen superinspirerad och glad av dina bilder. Jag hoppas att visningen går bra, lite lyx i vardagen är inte alls fel, jättekul :)
Ha en skön mådags eftermiddag.
Kram
Jessica

Mikaela sa...

Gud vilket vackert hem!

Barfotaflickan sa...

Jag tror mest att alla som kommer blir inspirerade av din fina mage. Det är ju de flestas dröm, en liten bebis när man gifter sig med. Och då är ju du brar ett underbart exempel på hur bra det kan bli, eller hur :-)
Lycka till!!!
/Anna

Caroline sa...

Hej!
Vart har du köpt dom där vita muggarna som hänger på din tallrikshylla? :)