fredag 25 mars 2011

Inredningsfrun som App i Iphonen!

Ett blomsterhav av vita pärlhyacinter,
penséer, bellis, påskliljor mm.
Små söta llila/vita mini-penséer ska planteras ut
tillsamman med små bellisar.
Godmorgon käre bloggläsare. Hoppas att natten genererat i en massa skönhetssömn så att ni är pigga, snygga och utvilade att möte denna härliga fredag. Å dessutom är det våffeldagen. Vad mer kan man begära :)!

Strax ska jag bege mig iväg till veckans/terminens/lärarutbildningens sista seminarium och sedan är det bye-bye-å-no-more-skola på minst ett år för min del. Bara bebis-gos, barnvagnspromenader och väck-mig-inte-jag-är-i-min-bebis-mysar-bubbla! Ljuvligt!

Jag har ju alldeles glömt bort att berätta att det en lokal tidning hit på måndag och ska göra ett hemma-hos-reportage till deras renovera och bygga nytt-bilaga. Trevligt! Å då passar det ju fin, fint att vi fått (TACK igen kära mor) en massa härliga vårblomster som ska planteras i korgarna utanför dörren. Lite vårigt välkomnande sådär.

En läsare berättade att hon har lagt in mig som App i sin Iphone. Är inte det roligt så säg! Inredningsfrun som App liksom! Så nu är jag inte bara Inredningfru, jag är App oxå :D!

KRAM

// Inredningsfrun å Appig :)

7 kommentarer :

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilka underbara blommor du fått av din mamma, guuud va snällt.
Här är det lite för kallt än tyvärr, men snart så ska det planteras.
Ha en bra dag i vår solen .
Kram Jessica

Millan sa...

Men du, det är ju inte bara fredag och våffeldagen...Det är ju TRANDAGEN också ju....En tradition som du ju bara måste hänga med på, nu när du bor på Öland...

StrandviksVillan sa...

Hejsan svejsan!
Längesen jag lämnat nån kommentar, men måste bara skriva nu och önska LYCKA TILL när nya lilla bebben är på kommande! Spännande! Kan inte fatta att nio månader redan gått?!?
Storgillar verkligen din blogg, bilderna och humoristiska texter!

Må så gott!
kram, Ann-Christine

Lina M i Örebro sa...

Blir ju spännande att se om du är hemma eller på förlossningen på måndag när de ska göra reportage... Det är väl inte helt säkert att han håller sig i magen tills dess... =)

Hoppas seminariet gick strålande!

Grodmamman sa...

Vilket underbart blomhav!:)
Grattis till att ha avslutat lärarexamen och lycka till med bebisen nu!
Kram

Anonym sa...

...hej!
Jag har också dig som "App"! Fördriver den otroligt långtråkiga tiden på pendeltåget - med att läsa roliga bloggar - din bl a!
Dina bilder, ditt hus är underbara!
Lycka till nu med det som väntar. Det är bara att ta i så rutorna spricker! Allt är tillåtet!
Kram/Anna-Karin

Sarah sa...

Men va? Är det sant? Finns det en Inrednings-app?? Detta måste kollas upp omgående. Känns ju som den perfekta appen :)
Kram kram, grattis till utbildningen/examen och lycka till!