tisdag 29 mars 2011

Jag tänker så här!






Igår hade vi fin, fint besök från en lokal tidning (som ska ge ut en bygga nytt och renovera-bilaga) där vårt hem ska medverka i. Så himla trevligt!

Å så här tänker jag inför en sådan typ av fotografering/intervju. Strunta i om det ligger dammråttor i hörnen (ja-men-visst-ÄR-det-lite-hemtrevligt-ändå) och att fönsterna inte har blivit putsade sedan 1850.Se bara till att bjuda på mumsig fika å lull-lulla lite grand så kan man förvilla vem som helst.

Å om det funkar? Jag har inte en aning! Men jag tänker så här; Det är ju dumt att inte ens försöka :)!

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Barfotaflickan sa...

Helt rätt, det sägs ju att dammtussar inte är dammråttor utan änglarna som glömt sina tofflor ;-)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad kul och spännande! Ja, dammråttor finns ju hos dom flesta! Däremot inte go-fika!! :) Lycka till!

Änglarna finns sa...

Fungerar säkert med god fika! Helt rätt strunta i städningen!!
Måste bara säga om kommentaren här ovan....helt underbart! Skall tänka på det i fortsättningen..när jag ser dammråttorna!
Kram Annika

Louise sa...

helt rätt tänkt....och med lite fräscha blommor kan man också luras lite...har jag hört..;)

Lisa sa...

Följer din blogg och kom på en sak som du inte har som många andra populära bloggar har. Reklam!
Tack snälla du för att du INTE har det!
Det är såå tråkigt att förstöra en trevlig och snygg blogg med reklam (även om bloggaren säkert tjänar en del cash på att ha reklam i sin blogg).
Så keep up the good work! :)

Hälsningar från en annan Ölandstok :)

Camilla sa...

Ett alldeles utomordentligt härligt sätt att tänka på :-)

Emy Gustafsson sa...

Fikat var underbart mumsigt och några dammråttor såg vi inte skymten av =) Tack för en jättetrevlig intervju och titt på ert vackra hem!! =)