torsdag 10 mars 2011

Preggo-lyx!




Överlag är jag löjligt dålig på att unna mig saker till mig själv. Jag tycker oftast att det är slöseri med mina surt lånade CSN-pengar att köpa saker som bara är till mig och som ingen annan får nytta av (typ dyra krämer, frisör-a-la-super-duper-schampon, å smink som by the way inte ens intresserar mig etc). Jag menar lull-lull till hemmet och vackra blommor kan ju alla här hemma njuta av, inte bara jag. MEN, däremot älskar jag verkligen att sådana saker (men vem gillar inte att få presenter :)) som jag själv inte unnar mig. Som till exempel en härlig hårinpackning (som jag så klart fick i födelsedagspresent) som jag kan gosa in i mitt hår när jag duschat. Det är lyxigt! Å gudarna ska veta att jag sannerligen kan behöva lite preggo-lyx just nu :)!

Iallafall. Nu ska vi slå oss ner i tv-soffan och njuta av den dagliga kvällsfikan. På menyn ikväll; Nybakad sockerkaka smaksatt med apelsin, kardemumma och kanel. Mumma!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst....... Till er som lämnar gulliga kommentarer och frågor i kommentarsfältet; Vill ni vara säkra på att få svar så maila mig istället på ma22jj@student.hik.se så svarar jag så fort jag kan.

3 kommentarer :

Fii sa...

Sicket fint paket ;) Hårinpackningen luktar så gott och den är väldigt bra dessutom! Hoppas du får nytta av den! Kram Sofie

White sa...

Idag kom världens underbaraste tidning "nerdimpande" i brevlådan. Har för mig att du skulle berosa denna framöver. När berikar du oss?/kram

mammaxtre sa...

Vad härligt med lite lyx i tillvaron. Helt rätt!