tisdag 1 mars 2011

Körsbärsblom








Idag har jag bytt ut mina videkissar mot ljuvligt rosa körsbärskvistar. Inte en enda blommar var utslagen när jag kom hem med dem men så fort de sattes i vatten (med lite socker) så började knopp efter knopp att blomma. Ljuuuuvligt!!

Idag mår jag sååååå mycket bättre än igår och den där hemska förkylningsbubblan som har legat som en tung slöja runt huvudet har äntligen försvunnit. Så imorgon drar jag iväg till skolan och får jag äntligen träffa mina småå tvåakluddare. Tjohooooooooo!!

En mysig tisdagskväll önskar jag Er, kära bloggläsare!

KRAM

// Inredningsfrun

8 kommentarer :

VitaVardagen sa...

Så vackert, så vackert! Vilken tur att du mår bättre. Man vill inte vara sjuk på föööödelsedaaaaaan :D ser så mycket fram emot att ses! Kram Johanna

Anonym sa...

Oh va vackert,våren lyser om kvistarna!Du har en jättefin blogg,gillar att du säger ifrån.Det är din blogg och du skriver precis vad du vill,utmärkt!Kram Nilla

claudiasbayerncottage sa...

Hallo,

es gefällt mir hier sehr gut !!!! Dein Haus, Dein Stil,Dein süßer Sohn, Du !!!!hier bleibe ich...

ganz liebe Grüsse
Claudia

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Underbart! Tänk ett helt träd med sådana blommor, det kan ju få vem som helst att vilja skutta runt. :)) Skönt att du mår bättre. Ha en skön tisdagskväll. :)

Unknown sa...

Skönt att du mår bättre. Och vilka ljuvliga bilder. Körsbärsblom, finns det nått som slår det... :)
Kram Maria

mammaxtre sa...

Men så mycket fina bilder.

Theres sa...

sitter här med en näsa fylld med gegg och en kropp som en lastbil har kört över. men dessa underbara bilder gör hela kroppen glad och varm. (nej det är inte febern som är på g upp *ler*) underbar blogg helt klart min favorit.

tänk att det något så litet som en blomma kan vara så otroligt vackert.

Anonym sa...

Åhhhh sååå ljuvliga blommor !! Hoppas du får en härlig födelsedag och Lycka till med bebis nr2. soliga hälsningar Jenny