onsdag 30 mars 2011

Det kom ett paket!


Idag kom det ett vackert paket......
.... med ett vackert kort....

..... å i paketet låg det lite smått och gott som nyckelringar med
vackra ordspråk, en vacker ask med godis och thépåsar......
...... å vackra vimplar.....
.... i en massa härliga färger!

Idag låg det ett paket till mig i brevlådan. Å jag som äääääälskar paket! Det vara söta Karna som skickat vimplar till mig som jag sett på hennes vackra blogg. Vimplarna skulle ju passa fin, fint i nya bebisrummet, tyckte jag. Å det tyckte Karna oxå och skickade mig en länga med vimplar som hon gjort. Är inte det gulligt så säg :)!

Ja, bloggvärlden är då sannerligen ett härligt fenomen. Inte (enbart) för att man utan någon anledning alls får vackra vimplar i brevlådan, utan för att man "träffar" likasinnade härliga människor som man aldrig annars hade "träffat" (som ni goa läsare till exempel). Thank God for Internet, säger jag bara :D!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Dagens möte gick kanon och det var en härlig och livssprudlande entreprenör som jag träffade. Jag berättar mer inom kort. I promise!

9 kommentarer :

Barfotaflickan sa...

Det var ett vackert paket!!!! Och vimplarna var ju superfina!
Åhhh, så spännande att få höra om ditt möte!!! Kul :-)
Ha en härlig kväll, gosandes med din mage!
/Anna

Anonym sa...

Hej! Super härlig blogg, å så härliga bilder!
Jag fundera över ett hus, så himla fint och charmigt, men de ser ut att vara nybyggt?
Vi funderar på att bygga nytt, men gillar den "gamla" stilen, så vill mer ha ett äldre hus. Men svårt att hitta här, så vi velar. Men erat hus är ju gudmoligt!!

Madame Edith sa...

Vilka supergulliga små vimplar!!!

Ha en härlig kväll/M

Unknown sa...

Fint paket och fint innehåll dessutom. Sånt blir man riktigt glad av :)

Bloggvärlden är fantastisk, lär känna massa likasinnande människor.

Ha en skön kväll
Kram Maria

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Gulligt och trevligt att få ett paket! :))) Ha en skön kväll. :) Kram

Anonym sa...

Fin du är snart kommer han : ) kram Sofia

Rosor och ruiner sa...

Spännande saker på gång tydligen! Det ser vi fram emot att höra mer om!
Ja visst är de härligt med bloggvärlden. Tänk när du var på teve och sa till mina barn att jag "känner" ju henne... för det kändes ju så...:o)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Verkligen fint paket och underbart att få.
Vilken fin tanke av en bloggvän.
Ha en underbar dag.
Kram
Jessica

♥ Fyra årstider sa...

Hej goding

Vad härligt med paket, det var gulligt gjort..min vän.
Kram Lotta