tisdag 22 mars 2011

Om att förena nytta med nöje!






Idag ska jag sitta med näsan i både skolbäckerna och i solen, hade jag tänkt mig. Har mååååånga sidor kurslitteratur som ska plöjas igenom (ja, bokstavligen plöjas eftersom det finns inte tid för att läsa lugnt och reflekterande just nu). Nu är det ju bara ett par dagar kvar innan kursen är slut och sen ska jag bara vara mammaledig - tjohoooooooo!!!!

Eftersom solen strålar från en klarblå himmel idag, ska jag ta med mig skolböckerna ut och sätta mig längst med husknuten med ett gäng filtar och njuta av både sol och intellektuell stimulans. Perfekt sätt att förena nytta med nöje :)!

En härlig tisdag önskar jag er!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssss..... Några penséer står och myser i det lilla hjärtat (från Madame Stoltz) på bordet i vardagsrummet. Snart ska de planteras ut. Men det får nog bli till helgen.

2 kommentarer :

Barfotaflickan sa...

Lycka till med pluggandet i soooooolen idag:-) Ha en härlig dag!
Kram,
Anna

Unknown sa...

SKönt att sitta ute och läsa :)
Fint det var med Penseer inne på bordet. Undrar om de börjat sälja de än häruppe.....
Ha det gott i solen
Kram Maria