tisdag 1 mars 2011

Vad jag äter när jag är sjuk


Då äter jag soppa (köttfärs, potatis, krossade tomater, tomatpuré, morötter, gullök, rödlök, vitlök, kidneybönor, kikärtor, broccoli, persilja, plus en massa örtkryddor och annat smått å gott) med vanlig hederlig limpsmörgås med ost och gul paprika. MUMS!

Dagens note to self; Det är gott med varm soppa när man är sjuk. Dock är varm soppa och höggravid ingen snajsig kombo då man är varm och svettig dygnet runt ändå. Resultat: Ännu varmare och svettigare än innan. Dock mätt och belåten, tjock och förlåten :)!

// Inredningsfrun

Psssssst....... Ett par bitar av den här varan har väl oxå slunkit ner. Onödigt eftersom jag egentligen inte ens äter godis och eftersom jag ändå knappt känner vad det smakar.

1 kommentar :

Unknown sa...

Oh all looks delicious!!!!
Hugs Tanja