torsdag 24 mars 2011

För lite i tidningen på sistone?



Så fint de skriver! Å skönt att veta att de faktiskt lärde sig något :)!
Jag undrar om mina ljuvliga tvåa-gluttare (som jag nyligen gjorde min fem-veckors-praktik hos) tyckt att jag varit alldeles för lite i tidningen på sistone?

Bra med idérika barn som tar saken i egna händer om de vill ändra på något :). Eller vad säger Ni?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssss sst...... Artikeln var med i ett nummer av den lokal tidningen härom dagen. Visst ser jag sådär "fröken-mässig" ut :)!?! Måste bara understryka att det är eleverna själva som skriver texterna till tidningen. Visst är de duktiga!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Ha ha så mysigt! Roligt. Kram Magda =)

Nina sa...

Underbart....och visst ser du frökenmässig ut...precis som en fröken ska ;D

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

En riktig kändis! Va kul för dig. :)) Kram

Camilla sa...

Inredningsfröken skulle du kanske döpa om dig till;) Vilka goa ungar! Så söta! Vill bara passa på att önska lycka till med det som komma skall....det så välkända "ploppet" som många så milt uttrycker det! ;) Kramar Camilla