måndag 21 mars 2011

Jag vann!





Vilken härlig dag! Seminariet idag gick kanon så nu kan jag kan bocka av och lägga ännu en examination till handlingarna. Härligt!

Å så idag när jag kommit hem från skolan hade jag fått ett mail där jag fick meddelandet att jag vunnit en köks-tävling som det lokala IKEA-varuhuset har anordnat. Så nu ska jag inkassera ett presentkort och dessutom kommer mina bilder på vårt kök sättas upp på varuhuset. Tjohoooooo!!!!

Som sagt! Härlig start på en härlig vecka.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Sötaste vita och rosa bellisen får mysa i porslinskaret från IB Laursen. Tänk att en liten blomma kan göra en så glad :)!

5 kommentarer :

cat sa...

Grattis. Presentkort på Ikea gör ju aldrig ont.
Ha de gott. Catarina

Livet på landet sa...

Stort grattis!
Presentkort på Ikea går ju lätt att shoppa upp;)
Ska bli spännande att se dina bilder där!
Kram Helena

bakom berget sa...

GRATTIS!

Anonym sa...

GRATTIS!
Det är du värd Marika. Som du bjuder oss på bilder från ditt vackra hem.
Tigerkakan ser god ut. Du kanske frestas lite väl mycket med allt gott du bakar. :)
Kram Lena

Anonym sa...

Grattis så roligt! Det var du värd. Kram Magda =)